FANDOM

Ōshi
Oushi
Nazwa
Japońska 奥司
Rōmaji Ōshi
Informacje
Rasa Boski Oręż
Człowiek (Kiedyś)
Płeć KobietaKobieta
Wiek Nieznany
Status Żyje
Włosy Czarne
Oczy Niebiesko-szare
Status Profesjonalny
Zajęcie Boski Oręż Niebios
Debiut
Manga Rozdział 32
Anime Odcinek 10 (Noragami Aragoto)
Głosy
Japoński Hisako Tomioka

Ōshi (奥司?) znana jako Wysoka Strażniczka (天つ守三役 Amatsu-mori Sanyaku?) to jedna ze boskich oręży niebios.

Wygląd Edytuj

Jest kobietą, która nosi tradycyjne japońskie stroje, podobne do odzieży kapłanki. Ma długie ciemne włosy związane w charakterystyczny kok.

Osobowość Edytuj

Jest arogancka, bezwzględna, paskudnie okrutna, gotowa zrobić wszystko, aby wykonywać rozkazy boskie. Nazwała Ebisu głupcem, gdyż próbował kontrolować demony. Ōkuninushi wyzywa ją od najgorszych, lecz nie przejmuje się tym, i zaczyna mówić, że Bóg bez boskiego oręża jest bezużyteczny. Kazuma upomina ją. Ōshi jest wściekła i nienawidzi, gdy sprawy nie idą, tak jak ona to sobie zaplanuje. Pokazano to, gdy Kazuma użył na niej zaklęcia związania. Była tym zaskoczona. Kiedy torturowano oręża Ebisu, aby powiedzieli jej, gdzie jest ich Pan, to Tatsumi, jednak ujawnił, gdzie jest ich bóg rybołówstwa. Zrobił to w celu ochrony swoich towarzyszy. Nazwała go żałosnym i bezwartościowym. Uważała, że fakt, iż jest norą to obrzydliwa rzecz. Odczuwa wstręt do Nor. Tak, jak się spodziewała, to "zgodnie z oczekiwaniami Nora zdradziła swojego mistrza", pokazując jak mało myśli. Nora, pomimo tego faktu, zrobiła to, aby uratować przyjaciół.