FANDOM

Akiha
Akiha
Nazwa
Japońska 秋巴
Rōmaji Akiha
Inne Nazwy Shūki (秋器?)
Informacje
Rasa Boski Oręż
Człowiek (Kiedyś)
Płeć MężczyznaMężczyzna
Status Profesjonalny
Zajęcie Boski Oręż Bishamonten
Lekarz
Debiut
Manga Rozdział 7
Anime Odcinek 6 (forma świętej broni)
Odcinek 8 (forma ludzka)
Głosy
Japoński Shinya Takahashi
Angielski Seth Magill

Akiha (秋巴?) jest jednym z boskich oręży Bishamonten a jego imię jako broń to Shūki (秋器?). W pewnym momencie zostaje lekarzem boskich oręży swojej pani.

Wygląd Edytuj

Akiha Character Design

Jest niskim dojrzałym mężczyzną. Ma krótkie brązowe włosy po obu stronach głowy a na środku już wyłysiał. Nosi standardowy mundur jak reszta boskich oręży Bishamonten.

Osobowość Edytuj

Jest silnym, ale nieśmiałym człowiekiem. W drugim OVA stara się nie pić na zorganizowanym pikniku, lecz wkrótce widziany jest pijany. Mimo, że Yato i Yukine są jego wrogami, pokazał szacunek do zdolności Yukine, jako Błogosławionej Regalii, mówiąc, że to imponujące. Wydaje się również być dobrym liderem, ponieważ starał się pomóc prowadzić inne oręża. Jest troskliwy o innych.

Umiejętności Edytuj

Jako boski oręż Bishamonten, zamienia się w nóż. Nie jest zbyt często używany, ale wydaje się być częściej stosowany przy konieczności walki z mniejszymi demonami. Sprawia wrażenie kompetentnego i inteligentnego. Wydaje się być kompetentny i inteligentny, ponieważ ostatnio został awansowany na głównego lekarza i traktuje swoją pracę bardzo poważnie. Może również jak każdy boski oręż stworzyć Linię graniczną.

Ciekawostki Edytuj

  • Stwierdził, że jest częścią grupy o nazwie "Anonimowi Alkoholicy".