FANDOM

Boskie opętanie, klątwa boga to pierwszy odcinek OVA anime Noragami. Jego premiera odbyła się 17 lutego 2014.

Opis odcinka Edytuj

Hiyori razem ze swoimi przyjaciółkami są już w liceum. Ponownie wszystkie będą w tej samej klasie. W krzakach kogoś widać.

Podczas lekcji brunetka zastanawia się nad tym, do jakiego klubu ma dołączyć. Chwilę później zasypia. Okazję wykorzystuje Yato, który wchodzi do jej ciała, a ona sama znowu stała się pół-demonem. Nauczyciel pyta się, kto rozwiąże zadanie matematyczne. Yato pod jej postacią podejmuje się tego wyzwania. Wszyscy są zszokowani dziwnym zachowaniem Iki, a szczególnie jej koleżanki. Dziewczyna wpada w panikę, bo nikt jej nie widzi oraz, dlatego, iż Yatogami niszczy jej wizerunek. Bóg wojny wyjaśnia jej, czym jest boskie opętanie. Hiyori jest przerażona podwójnie, kiedy dowiaduje się, że Kofuku będzie go pilnować. Oba bóstwa uciekają w podskokach.

Niebieskooki potrąca chłopaka. Udaje, że skręcił kostkę. Student przenosi go na baranach do pielęgniarki. Pod drzwiami dresiarz daje mu wizytówkę i odchodzi. Następnie tworzy rzeźbę ze swoją podobizną. Potem śpiewa. Jeszcze później spełnia życzenia uczniów. Ami i Yama myślą, że różowookiej odbiło. Nagle na horyzoncie widać pół zjawę, która chce zaatakować przebierańca. Yato wykonuje unik i ucieka, a dziewczyna go goni. Yukine przygląda się całemu zdarzeniu. Niespodziewanie obok siebie zauważa Mayu. Oręż proponuje pomoc Yukiemu i każe, aby za nią poszedł.

Tymczasem Kofuku oczarowała i podrywała nauczycieli. Zmęczona brunetka postanawia walczyć z bogiem nieszczęścia.

Bronie udały się do Tenjina i opowiadają mu o całej sytuacji. Bóstwo nauki mówi o konsekwencjach tego działania. W ostateczności mężczyzna postanawia poratować blondyna.

Kofuku wraz z Yato życzą powodzenia kapitanowi drużyny piłki nożnej. Oprócz tego Yatogami obiecuje coś wyznać całemu zespołowi. Chłopacy są w siódmym niebie. Pół-demon przypatruje się temu. Nagle za sobą widzi Tenjina, który ubrał się niesfornie. Dziewczyna jest zdziwiona. Bóg oznajmia, że pomoże jej z wybrykami niebieskookiego. Kiedy ma już zacząć działać, jakieś uczennice go zaczepiają. Mayu również dołącza do rozmowy. Parę chwil później Tenjina i jego boski oręż otacza tłum dziewczyn, które chcą, aby oni wysłuchali ich miłosnych problemów. Hiyori i Yukine są zażenowani.

W tym samym czasie drużyna, którą dopingował Yato przegrywa. Bóg zastanawia się dlaczego. Po kilku sekundach przychodzi Daikoku i zabiera swoją panią jak najdalej od tego miejsca. Yato jest zmuszony zagrać w piłkę nożną. Dzięki jego pomocy, ich drużyna wygrała. Chłopacy mu wiwatują. Do nich dołącza wzruszona Iki, ku zdziwieniu Yukiego. Niebieskooki jest zmęczony i chce wziąć prysznic. Wtedy nastolatka sprzeciwia mu się i chce za wszelką cenę zdobyć swoje ciało. Jednak bóg nadeptuje jej na ogon i odchodzi.

W szatni dresiarz próbuje rozpiąć koszulę. Nie wie, że jest nagrywany przez jednego z uczniów. Młodzi patrzą w telefon podglądacza. Chłopak wystraszył się ich, a oni są zdziwieni, że ich widzi. Następnie niszczy telefon, żeby nie mieli dowodów, iż podglądał dziewczynę. Pomarańczowooki postanawia uciekać, kiedy spostrzegł, że jest on omotany przez ayakashi. Nagle student wpada w szał, a po chwili postanawia skoczyć z okna. Różowooka w ostatnim momencie łapie go za ręce. Wszystkiemu przyglądają się z dołu Tenjin, Mayu i inni uczniowie. Broń próbuje pomóc przyjaciółce. Ni stąd, ni zowąd wpada na nich Kofuku, przez którą Hiyori puściła chłopaka. Znienacka za nim leci Yato, który go łapie. Zgromadzeni są pod wrażeniem. Yato uderza ocalonego w twarz, tym samym wypędzając z niego zjawy. Niebieskooki odchodzi kawałek, a parę metrów dalej upada, gdyż boli go ramię. Na tym kończy się jego zabawa.

W następnym kadrze Yato jest przywiązany do drzewa głową w dół. Zgromadzeni pragną utopić go w wiadrze wody. Hiyori jest cała potłuczona. Wszyscy obwiniają o to dresiarza. On natomiast tłumaczy się, że chciał żyć licealnym życiem i chodzić razem z nią do klasy. Brunetka wybacza mu.

Następnego dnia Iki przekraczając próg szkoły, widzi tłumy uczniów, którzy są jej osobą zachwyceni. Dziewczyna z lekkim niedowierzaniem stwierdza, iż dokonała swój licealny debiut.

Postacie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki