FANDOM

Daigo
Daigo
Nazwa
Japońska 大吾 (だいご)
Rōmaji Daigo
Inne Nazwy Goki (吾器?) (Poprzednio)
Mamoru (?) (Prawdziwe Imię)
Informacje
Rasa Boski Oręż
Człowiek (Kiedyś)
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Żyje
Status Profesjonalny
Zajęcie Boski Oręż Kofuku (Dawniej)
Debiut
Manga Rozdział 42

Daigo (大吾?) był boskim orężem Kofuku.

Wygląd Edytuj

Jest bardzo młodym chłopczykiem. Ma krótkie ciemne włosy związane w mały kucyk i ciemne oczy. Kofuku stwierdziła kiedyś, że Daigo przypomina Daikoku.

Osobowość Edytuj

Daigo jest pogodny i wesoły, jak również bardzo ciekawy. Mimo, że nigdy nie zorientował się, że zmarł, to jego niezwykle postrzeganie pozwoliło mu dostrzec różnice między nim, a zwykłymi ludźmi.

Historia Edytuj

Daikoku chciał być ojcem, dlatego też Kofuku znalazła duszę młodego chłopca, który stał się jej drugim boskim orężem. Jego prawdziwe imię to Mamoru (吾). Nazwała go Daigo (大吾) i zabrała do świątyni. Daikou widząc chłopca uświadomił sobie, że może być jego ojcem, a już na pewno, gdy Daigo powiedział do niego: "Tato". We trójkę mieszkali razem, rzez około 100 lat, jako szczęśliwa rodzina. Daigo nigdy nie uświadomił sobie, że w rzeczywistości żyje jak człowiek. Niestety różnił się on od ludzi, którzy byli wokół niego - jego ludzcy przyjaciele i ich rodzice dorastali, podczas gdy on i jego rodzice nie. Daigo zwrócił się do swego ojca, aby dał mu odpowiedz, dlaczego tak bardzo różni się od innych. Daikoku nigdy mu nie odpowiedział. Kofuku postanowiła zwolnić Daigo i wysłać go do Takamagahary, gdzie potężni bogowie, będą dla niego szukać nowego Boga, aby się nim opiekował. Kofuku popełniła błąd i sprawiała, ze Daikoku tylko cierpiał. Przez to bogini ubóstwa dostała zarazy. Daikoku odnajduje Yato i błaga go, aby wykorzystał swoją zdolność do zerwania jego więzi Daigo. Yato zgadza się.

CiekawostkiEdytuj

  • Znak kanji wykorzystywany w imieniu Daigo - (吾) oznacza "własnym zakresie" lub "nasz".
  • Dodatkowy znak używany do imienia Daigo, czyli (大) Dai oznacza "duży" lub "wielki".
  • Jego imię, jako broni to Goki (吾器).