FANDOM

Fujisaki Kouto
FujisakiAnime
Nazwa
Japońska 藤崎浩人
Rōmaji Kouto Fujisaki
Inne Nazwy "Ojciec" (父様 Toto-sama?) (Yato i Nora)
Informacje
Rasa Człowiek
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek 1000+ (jest starszy niż Yato)
Status Żyje
Status Profesjonalny
Zajęcie Uczeń
Debiut
Manga Rozdział 24
Anime Noragami Aragato Odcinek 8
Głosy
Japoński Kaito Ishikawa

Fujisaki Kouto (藤崎浩人?) jest uczniem trzeciego roku w szkole Hiyori oraz "ojcem" Yato i Nory.

Wygląd Edytuj

Fujisaki jest nastoletnim chłopakiem o brązowych włosach i jasnobrązowych (czerwonych w anime) oczach. Zazwyczaj widziany jest w swoim szkolnym mundurku.

Osobowość Edytuj

Zachowuje się grzecznie wobec "przyjaciół" i obcych, ale w rzeczywistości jest sadystyczny i kapryśny, będący w stanie zranić lub zabić innego człowieka by tylko przetestować swoje umiejętności.

Przez swoją nienawiść do Bogów, traktuje ich jak zabawki - nie obchodzi go, co czują. Zostało to pokazane, gdy opowiedział Bishamonten, o wszystkim, za co był odpowiedzialny (zdrada Kugahy, śmierć Ebisu, zmiana broni Bishamonten w demona). Wydaje się również traktować ludzi, jak zwykłe marionetki. Często "dla zabawy" kontroluje ich, za pomocą Pędzla Słów. Powoduje ich śmierć, lub sprawia, by jak najbardziej cierpieli, gdyż sprawia mu to przyjemność.

Historia Edytuj

Fujisaki w pewnym momencie swojego życia wybrał się do podziemi by zdobyć Pędzel Słów i wrócił stamtąd dzięki "Wezwaniu Duszy", gdyż jakiś człowiek zawołał jego imię. Wydaje się być połączony z pewną kobietą, której wygląd przyjmuje Izanami podczas pobytu w Yomi. Śmierć tej kobiety, wydaje się być głównym powodem nienawiści Fujisakiego do Bogów. W rozdziale 61, Nana okazuje współczucie Fujisakiemu. Twierdzi, że musiał mieć kogoś kogo kochał, a ta osoba została zabita przez Niebiosa.

Relacje Edytuj

Yato Edytuj

Fujisaki jest określany jako "Ojciec" przez Yato, który został stworzony z jego życzenia skierowanego do niego jako boga deprawacji. Łączą ich relacje mistrz - sługa, jednak nie dbają o siebie nawzajem.

Fujisaki nie komunikował się od dłuższego czasu z Yato, dlatego ten nie rozpoznał go, pomimo tego że wcześniej już się spotkali.

W rozdziale 44, Fujisaki ujawnia Yato swoją prawdziwą tożsamość, mówi mu także że pocałował Hiyori.

Nora Edytuj

Okazuje mu szacunek, słucha jego wszelkich rozkazów, a także uważa się za jego "dziecko".

Hiyori Iki Edytuj

Fujisaki jest rówieśnikiem Hiyori. Idąc do szkoły, przypadkowo potyka się na schodach, jednak Fujisaki jej pomaga. Jakiś czas później, Hiyori jest zaproszona przez swoją przyjaciółkę, Yamę na grupową randkę w CapypaLand, z trzema innymi chłopakami, wśród których jest również Fujisaki. Pod koniec ich randki, gdy zaczęła się parada, Fujisaki pocałował Hiyori. Od tamtej pory dziewczyna zaczęła go unikać.

Umiejętności Edytuj

Ch50p23

Fujisaki przyzywa demona.

Fujisaki jest człowiekiem posiadającym umiejętność przejmowania ciał innych ludzi, dzięki czemu żyje już ponad tysiąc lat.

Przedmioty Edytuj

  • Pędzle słów: Dają mu możliwość przyzywania i kontrolowania demonów. Pełny zakres jego władzy jest nieznany. Pędzel snów Ebisu był znacznie lepszy niż jego stary, ponieważ stary tworzy maski, które są wrażliwe na działanie promieni słonecznych. Potrafi wykorzystać moc pędzla nawet przez swój boski oręż.

Boski Oręż Edytuj

Posiada także boski oręż, który przyjmuje formę shakujo, mimo że nie jest bogiem.

  • Oswobodzenie: Boski Oręż, który zostanie uderzony przez Chiki, otrzyma wspomnienia o swoim poprzednim życiu, które zostały zamknięte przez nowe imię. Potrafi uwięzić je w przeszłości.

CiekawostkiEdytuj

  • Fujisaki jest obecnie formą ojca Yato i Nory, jednak nie jest to jego oryginalna forma.