FANDOM

Fujisaki Kouto
FujisakiAnime.jpg
Nazwa
Japońska 藤崎浩人
Rōmaji Kouto Fujisaki
Inne Nazwy "Ojciec" (父様 Toto-sama?) (Yato i Nora)
Informacje
Rasa Człowiek
Płeć Mężczyzna.pngMężczyzna
Wiek 1000+ (jest starszy niż Yato)
Włosy Brązowe
Oczy Brązowe (manga)
Czerwone (anime)
Status Profesjonalny
Zajęcie Uczeń
Debiut
Manga Rozdział 24
Anime Odcinek 8 (Noragami Aragato)
Głosy
Japoński Kaito Ishikawa

Fujisaki Kouto (藤崎浩人?) jest uczniem trzeciego roku w szkole Hiyori oraz "ojcem" Yato i Nory.

WyglądEdytuj

Fujisaki jest nastoletnim chłopakiem o brązowych włosach i jasnobrązowymi oczami (czerwonymi w anime). Zazwyczaj ma na sobie szkolny mundurek.

OsobowośćEdytuj

Zachowuje się grzecznie wobec "przyjaciół" i obcych, ale w rzeczywistości jest sadystyczny i kapryśny, będący w stanie zranić lub zabić innego człowieka by przetestować swoje umiejętności.

Przez swoją nienawiść do Bogów, traktuje ich jak zabawki - nie obchodzi go, co mogą czuć. Zostało to pokazane, gdy opowiedział Bishamonten, o wszystkim, za co był odpowiedzialny (zdrada Kugahy, śmierć Ebisu, zmiana Tsuguhy w ayakashi). Wydaje się również traktować ludzi, jak zwykłe marionetki. Często "dla zabawy" kontroluje ich, za pomocą Pędzla Słów. Powoduje ich śmierć, lub sprawia, by jak najbardziej cierpieli, gdyż sprawia mu to przyjemność.

Historia Edytuj

Fujisaki był w podziemiach by zdobyć Pędzel Słów i wrócił dzięki "Wezwaniu Duszy", gdyż ktoś zawołał jego imię. Wydaje się być połączony z pewną kobietą, której wygląd przyjmuje Izanami podczas pobytu w Yomi. Śmierć tej kobiety, wydaje się być głównym powodem nienawiści Fujisakiego do Bogów. W rozdziale 61, Nana okazuje współczucie Fujisakiemu. Twierdzi, że musiał mieć kogoś kogo kochał, a ta osoba została zabita przez Niebiosa.

RelacjeEdytuj

YatoEdytuj

Fujisaki jest określany jako "Ojciec" przez Yato, został stworzony z jego życzenia skierowanego do niego jako boga deprawacji. Łączą ich relacje mistrz - sługa, jednak nie dbają o siebie nawzajem.

Fujisaki nie komunikował się z Yato. Dlatego Yato nie rozpoznał Fujisakiego, pomimo tego że wcześniej już go spotkał.

W rozdziale 44, Fujisaki ujawnia Yato swoją prawdziwą tożsamość, mówi mu także że pocałował Hiyori.

NoraEdytuj

Jako święta broń "Ojca", jej imię to Mizuchi. Okazuje "ojcu" szacunek, słucha jego rozkazów, a także uważa się za jego "dziecko".

Hiyori IkiEdytuj

Fujisaki jest rówieśnikiem Hiyori. Idąc do szkoły, przypadkowo potyka się na schodach, jednak Fujisaki jej pomaga. Jakiś czas później, Hiyori jest zaproszona prze swoją przyjaciółkę, Yamę na grupową randkę w Capypa Land, z trzema innymi chłopakami, wśród których jest również Fujisaki. Pod koniec ich randki, gdy zaczęła się parada, Fujisaki pocałował Hiyori. Od tamtej pory dziewczyna zaczęła go unikać.

UmiejętnościEdytuj

Ch50p23.jpg

Fujisaki przyzywa ayakashi.

Fujisaki jest człowiekiem posiadającym umiejętność przejmowania ciał innych ludzi, dzięki czemu żyje już ponad tysiąc lat.

Pędzle słów: Dają mu możliwość przyzywania i kontrolowania ayakashi. Pełny zakres jego władzy jest nieznany. Pędzel snów Ebisu był znacznie lepszy niż jego stary, ponieważ stary tworzy maski, które są słabe, przed działaniem promieni słonecznych. Potrafi wykorzystać moc nawet przez pędzel z Chiki (rozdział 50).

Boski Oręż Edytuj

Posiada także boski oręż, który przyjmuje formę shakujo, mimo że nie jest bogiem.

  • Oswobodzenie: Boski Oręż, który został uderzona przez Chiki, otrzyma wspomnienia o swoich poprzednich wcieleniach, które zostały zamknięte przez nowe imię. Potrafi uwięzić je w przeszłości.

CiekawostkiEdytuj

  • Fujisaki jest obecnie formą ojca Yato i Nory, jednak nie jest to jego oryginalna forma.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki