FANDOM

Granica to piąty odcinek anime Noragami. Jego premiera odbyła się 2 lutego 2014.

Opis odcinka Edytuj

Yato uczy Yukine jak utworzyć linię graniczną. Jest zaskoczony, że stworzył ją aż tak silną za pierwszym razem. Hiyori i Yato kłócą się między sobą o to z kim chłopak powinien zamieszkać. Ostatecznie święta broń wybiera dziewczynę i razem odchodzą do jej domu. Yuki jest pod wrażeniem miejsca, w którym mieszka Hiyori. Słysząc głosy przychodzi do nich pani Sasaki i nie widząc chłopaka oznajmia córce, iż przygotowała kąpiel i oddala się. Hiyori pokazuje Yukine pokój swojego brata, w którym może przenocować.

Dziewczyna jest zadowolona, że wszystko idzie zgodnie z planem, czyli nikt nie zauważył obecności młodego chłopaka w jej domu. Chwilę później do domu wchodzą jej rodzice, a za nimi Yato (którego nie widzą). Bóg korzysta z ich gościnności: pije piwo i zabiera jedzenie z lodówki. Wkurzona dziewczyna pyta się go, po co przyszedł a on odpowiada, iż demony mogą się pojawić, gdyż to nie jest teren świątyni oraz mówi jej, że Yukine boi się ciemności. W tym czasie święta broń bierze gorącą kąpiel. W nocy chłopak przychodzi do Hiyori i oznajmia, że jej tata zgasił światło w jego pokoju. Dziewczyna proponuje mu, żeby spał razem z nią co powoduje u niego szok, ale zgadza się. Gdy Hiyori zasypia, Yukine odwraca się oraz czerwieni patrząc na jej biust. Nagle za jego plecami pojawia się Yato i zabiera go na rozmowę, podczas której dochodzi do kłótni.

W innym miejscu kobieta o blond włosach siedząca na lwie, zabija demona.

Kolejnego dnia nastolatkowie idą na zakupy. Hiyori proponuje zakup rękawiczek, na co chłopak się nie zgadza mówiąc jej, że po co mu one skoro i tak nikt go nie widzi i kradnie deskorolkę. Dziewczyna beszta go i odkłada przedmiot na regał a Yukine ucieka. Hiyori później spotyka Yato, który oznajmia jej, że Yuki znów zrobił coś złego i spotka go za to boska kara po czym oboje zaczynają go szukać.

Święta broń szukając jakiegoś jasnego miejsca, gdy robi się ciemno słyszy płacz dziecka. Dziewczynka prosi go, żeby poczekał z nią na jej mamę, która przyjedzie o szóstej. Zgadza się i siadają na ławce. Później Yukine mówi jej, że jej matka nie pojawi się a ona wstaje i idzie do cienia szlochać. Znajduje ich Hiyori a dziewczynkę otaczają demony. Dziewczyna przypomina chłopakowi, czego nauczył go Yato, więc Yukine łapie dziewczynkę i tworzy linię graniczną. Okazuje się, że dziecko zostało już skażone. Powstaje potwór, który pochłania dziewczynkę. Hiyori ratuje przerażonego Yukine, a ich oboje Yato. Nastolatek prosi swojego mistrza o uratowanie jej. Bóg przywołuje Sekkiego i próbuje zabić demona. Tłumaczy, że dla tej dziewczynki nie ma już ratunku i musi pozbawić ją życia. Potwór ostatecznie zostaje pokonany.

Postacie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W mandze Yukine pożycza od starszego mężczyzny pieniądze. Kupuje za nie kurtkę oraz kradnie zegarek. W anime natomiast zostało to inaczej ukazane. A mianowicie - Hiyori i Yukine poszli razem do sklepu. Blondyn chciał coś ukraść, ale dziewczyna go powstrzymała, a potem czternastolatek ucieka.
  • W anime przed wielkim demonemi nastolatków ratuje Yato i przy pomocy Yukine go zabija. W mandze natomiast Hiyori i Yukine sami przed nim uciekają.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki