FANDOM

Hiyori Iki
Hiyori Iki.png
Nazwa
Japońska 壱岐 ひより
Rōmaji Iki Hiyori
Inne Nazwy Hiyorin (ひよりん?) (Kofuku)
Informacje
Rasa Człowiek (pół-demon)
Płeć Kobieta.pngKobieta
Wiek 15 (początek serii)
16 (Kannazuki)
Status Żyje
Włosy Brązowe
Oczy Różowe (anime)
Brązowe (manga)
Status Profesjonalny
Zajęcie Uczennica
Status Personalny
Relacje Takamasa Iki (Ojciec)
Sayuri Iki (Matka)
Masaomi Iki (Starszy Brat)
Debiut
Manga Rozdział 1
Anime Odcinek 1
Głosy
Japoński Maaya Uchida
Angielski Brynn Aprill

Hiyori Iki (壱岐 ひより Iki Hiyori?) jest bohaterką serii Noragami. Po "uratowaniu" Yato przed potrąceniem przez autobus staje się pół-demonem ze zdolnością opuszczania własnego ciała.

WyglądEdytuj

Hiyori's Anime Design

Hiyori ma długie, ciemnobrązowe włosy i różowe oczy.

Wygląda na przeciętną dziewczynę w szkole. Nosi mundurek szkolny, który składa się z koszuli żeglarskiej i spódnicy do kolan, w kolorze lawendy. Zmienia swój ubiór na rożne okazje. Czasem zakłada szary płaszcz i różowy szalik. Kiedy zamienia się w pół zjawę wyrasta jej purpurowy ogon jak "sznurek", który wykazuje duże podobieństwo do ogona kota, wyłania się z dolnej części pleców. Jej wzrost wynosi 162cm.

OsobowośćEdytuj

Hiyori jest poczciwą dziewczyną z silnym poczuciem dobra i zła. Charakteryzuje się również głęboką lojalnością wobec tych, którym ufa i ma skłonność do wyrażania swoich emocji. Gdy ciało Yato jest zanieczyszczone, nie waha się nosić go na plecach, mimo wiedzy, że zanieczyszczenie jest przekazywane poprzez dotyk. Zachowuje się, jak matka dla Yukine, martwiąc się o niego i pomaga mu w jego lekcjach, a często jest oburzona Yato i jego decyzjami. Mimo, że często wali go, kiedy jest niezadowolony, to troszczy się o niego i Yukine.

Pomimo, ze Hiyori jest dziewczyną, jest wielkim fanem sztuki walki i ma obsesję na temat artysty wojennego zwanego Tono, którego ona kopiuje jej ataki i często staje się inspiracją i działa na jego słowa; kiedy przypomniała sobie o Tono i jego atakach w walce, uratowała siebie i Yato przed ayakashi.

UmiejętnościEdytuj

Hiyori nie ma umiejętności w ludzkiej postaci, jednak, gdy jest pół-demonem nabiera ona wzmocnionej wytrzymałości, szybkości i zwinności. Jest również w stanie utrzymać jedną ręką demona, który był ogromny. Ma bardzo silny węch i jest w stanie odróżnić zapachy bogów z dużej odległości.

RelacjeEdytuj

YatoEdytuj

Hiyori i Yato łączy silna wieź, która wciąż rośnie w całej serii. Wszystko się rozpoczęło do tego, by Yato pomógł jej wrócić do normalnego życia i znaleźć sposób na jej życie jako człowiek i pół zjawa. Jednak ze względu na inne priorytety Yato, zawiesił jej prośbę przez długi okres czasu, w wyniku czego, Hiyori nieustannie goniła go.

Yato później odkrywa, że aby wszystko wróciło do normy, musi przerwać łączące z nim go i Hiyori więzi. Kiedy w końcu postanawia przerwać więzi, po serii wydarzeń, gdzie Hiyori była w niebezpieczeństwie, Yato jest zaskoczony słysząc jej odpowiedź, kiedy nie pozwala, by więzi zostały zerwane, bo chciała być z nim.

Niektóre romantyczne uczucia zostały pokazane między nimi. Jest to widoczne, gdy Yato użył "cennych" pieniędzy, które uratował, aby kupić dostaw sztuki tak, by Hiyori mogła odzyskać utracone wspomnienia.

W mandze, to widać, że Yato uczynił różne rzeczy, aby pokazać swoją miłość do Hiyori, zwłaszcza po tym, jak odmówiła zerwania więzi, a nawet bardziej, gdy uratowała go od Izanami. Po ich podróży do Ziemi, Yato zaczął robić dużo bardziej absurdalne rzeczy, takich jak: zakup jej biustonosza, na pamiątkę, zmieniając tapetę swojego telefonu na jej zdjęcie i odwrotnie.. Choć działania te często straszyły Hiyori, to docenia je, rumieniąc się przy tym.

YukineEdytuj

Hiyori myśli o Yukine jak o bliskim przyjacielu. Gdy usłyszała od Yato o zabiciu Shinki, martwiła się o Yukine co było widoczne, gdy poprosiła go, aby towarzyszył w jej domu.

CiekawostkiEdytuj

  • Częstym błędem jest to, że ludzie mylą Hiyori z Mutsumi, bo myślą, że to ta sama osoba.
  • Jej piosenka postaci to Mitai Sekai.
  • Hiyori i jej brat odziedziczyli zdolność dostrzegania istot z Odległego Brzegu po babci od strony matki.
  • W przedstawieniu scenicznym rolę Hiyori odgrywa Kasumi Hasegawa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki