FANDOM

Imię to dziewiąty odcinek anime Noragami. Jego premiera odbyła się 2 marca 2014.

Opis odcinka Edytuj

Daikoku przepuszcza przez granicę tylko Hiyori. Prosi Kofuku o to, aby oczyściła ją z zarazy. Różowowłosa przygotowuje prysznic oraz uświadamia Iki, iż jeżeli Yato nie da nauczki Yukine, umrze. Jej oręż postanawia odwiedzić pobliskie świątynie w poszukiwaniu jeszcze dwóch świętych broni do puryfikacji Sekkiego. Każe swojej pani pilnować dwóch mężczyzn. Daikoku pojechał do Tenjina z prośbą o ocalenie Yato. Po chwili zgłasza się Mayu - była święta broń Yato. Razem z nią odjeżdża i dalej szuka pomocy.

Kofuku odbiera telefon. Dowiaduje się, że potrzebują wciąż jeszcze jednego shinki. Słysząc to, Hiyori biegnie w postaci pół-demona do świątyni Bishamon. Następnie woła Kazumę. W jednej z sali siedzi Vaisravana oraz jej najważniejsze shinki. Po chwili przychodzi jakaś mała dziewczynka i szepcze do ucha Kazumie, że ktoś go wzywa.

Jest wieczór. Daikoku oznajmia Kofuku, że nie znalazł nikogo chętnego do pomocy. Bogini jest zrozpaczona. Yukine powoli zmierza do wyjścia. Nagle na posesję wchodzi Kazuma razem z brunetką, odcinając mu drogę ucieczki. Święta broń Bishamonten prosi Yato, żeby odwołał imię blondyna. On natomiast nie chce tego zrobić. Następuje krótka kłótnia pomiędzy Yukine, a Kazumą. Daikoku przykazał nastolatkowi zdjąć ubrania. Na jego plecach rozwijał się demon. Troje boskich oręży zaczyna puryfikacje Yukine. Sekki powoli staje się demonem. Hiyori prosi blondyna o zmianę, bo jeżeli tego nie zrobi, to będzie koniec z ich przyjaźnią. Yato również ostatkiem sił dopowiada, że pomarańczowooki musi żyć. Shinki wymienia popełnione przez siebie złe czyny, płacze oraz błaga o wybaczenie.

Rankiem wszystko wróciło do normy. Troje świętych broni są zmęczone. Yatogami wraz z Yukine przepraszają zgromadzonych za problemy. Niebieskooki docenia wkład Iki. Brunetka przytula ich.

Nora spotyka się z Rabō. Ona siedzi i nuci jakąś piosenkę, a on zastanawia się czy to jest dawny Yato.

Postacie Edytuj