FANDOM

Imię to dziewiąty odcinek anime Noragami. Jego premiera odbyła się 2 marca 2014.

Opis odcinka Edytuj

Daikoku przepuszcza przez granicę tylko Hiyori i prosi Kofuku, aby oczyściła ją z zarazy. Różowowłosa przygotowuje prysznic oraz uświadamia Iki, iż jeżeli Yato nie da nauczki Yukine, umrze. Jej oręż postanawia odwiedzić pobliskie świątynie w poszukiwaniu jeszcze dwóch boskich oręży do puryfikacji Sekkiego. Każe swojej pani pilnować dwóch mężczyzn. Daikoku pojechał do Tenjina z prośbą o ocalenie Yato. Po chwili zgłasza się Mayu - była święta broń Yato. Razem z nią odjeżdża i dalej szuka pomocy.

Kofuku odbiera telefon i dowiaduje się, że wciąż potrzebują jeszcze jednego oręża. Słysząc to, Hiyori biegnie w postaci pół-demona do świątyni Bishamon. Następnie woła Kazumę. W jednej z sali siedzi Vaisravana oraz jej najważniejsze shinki. Po chwili przychodzi jakaś mała dziewczynka i szepcze do ucha Kazumie, że ktoś go wzywa.

Jest już wieczór a Daikoku oznajmia Kofuku, że nie znalazł nikogo chętnego do pomocy. Bogini jest zrozpaczona. Yukine powoli zmierza do wyjścia. Nagle na posesję wchodzi Kazuma razem z brunetką, odcinając mu drogę ucieczki. Święta broń Bishamonten prosi Yato, żeby odwołał imię blondyna. On natomiast nie chce tego zrobić. Następuje krótka kłótnia pomiędzy Yukine, a Kazumą. Daikoku przykazał nastolatkowi zdjąć ubrania. Na jego plecach rozwijał się demon. Troje boskich oręży zaczyna puryfikacje Yukine. Sekki powoli staje się demonem. Hiyori prosi blondyna o zmianę, bo jeżeli tego nie zrobi, to będzie koniec z ich przyjaźnią. Yato również ostatkiem sił dopowiada, że pomarańczowooki musi żyć. Shinki wymienia popełnione przez siebie złe czyny, płacze oraz błaga o wybaczenie.

Rankiem wszystko wróciło do normy. Troje świętych broni są zmęczone. Yatogami wraz z Yukine przepraszają zgromadzonych za problemy. Niebieskooki docenia wkład Iki. Brunetka przytula ich.

Nora spotyka się z Rabō. Ona siedzi i nuci jakąś piosenkę, a on zastanawia się czy to jest dawny Yato.

Postacie Edytuj