FANDOM

Iwami
Iwami 24354.png
Nazwa
Japońska 巌弥
Rōmaji Iwami
Informacje
Rasa Boski Oręż
Człowiek (Kiedyś)
Płeć Mężczyzna.pngMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Żyje
Włosy Szare
Oczy Khaki
Status Profesjonalny
Zajęcie Boski Oręż Ebisu (Dawniej)
Debiut
Manga Rozdział 25
Anime Odcinek 7 (Noragami Aragoto)
Głosy
Japoński Takehiro Kasu

Iwami (巌弥?) był boskim orężem Ebisu. Otrzymał polecenie od Ebisu aby po reinkarnacji nauczał każdą nową formę swojego mistrza od samego początku.

Ze względu na zbrodnie Ebisu, niebiosa odebrały Iwamiemu posadę jako oręża Ebisu. Od tamtej pory ukrywa się on w siedzibie Bishamonten, aby wciąż obserwować swojego poprzedniego mistrza.

Wygląd Edytuj

Iwami.jpg

Pełny wygląd

Przypomina starszego mężczyznę, z długimi siwymi włosami szczepionymi w kucyk. Nosi on czarną kurtkę, białą koszulę,czarne spodnie oraz niebieski krawat. Od niedawana jego ubranie się zmieniło, teraz nosi on czarne kimono z białym materiałem pod spodem.

Osobowość Edytuj

Iwami jest postacią bardzo lojalną, i troskliwą. Nawet teraz, kiedy Ebisu nie jest już jego mistrzem wciąż się o niego martwi. Właśnie przez rozkaz Ebisu, Iwami nauczył się kontrolować Demony. Jest on spokojny, i rzadko kiedy ukazuje swoje emocje.

Historia Edytuj

Nie wiele o nim wiadomo, poza tym że był z Ebisu najdłużej spośród wszystkich jego oręży, i w rezultacie wie więcej o swoim mistrzu niż ktokolwiek inny. Jego dotychczasowym zadaniem było przenoszenie woli Ebisu do jego kolejnych wcieleń, przez co musiał nauczyć się kontrolować Ayakashi, by pokazać to Ebisu. Jednak dzięki Yato, wola Ebisu się zmieniała i teraz pragnie on przede wszystkim żyć.

CiekawostkiEdytuj

  • Iwami jest najdłużej żyjącym boskim orężem, który pojawił się w serii do tej pory. Zauważamy, że jest jedyną osobą, która wie, o starożytnej wojnie między niebiosami, a bogami Emishi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki