FANDOM

Kazuma
Kazuma
Nazwa
Japońska 兆麻
Rōmaji Kazuma
Inne Nazwy Chōki
Informacje
Rasa Boski Oręż
Człowiek (Kiedyś)
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nieznany
Włosy Brązowe
Oczy Zielone
Status Profesjonalny
Zajęcie Boski Oręż Bishamonten
Debiut
Manga Rozdział 7
Anime Odcinek 5 (Głos)
Odcinek 6
Głosy
Japoński Jun Fukuyama
Angielski Eric Vale

Kazuma (兆麻?) jest Błogosławioną Regalią Bishamonten. Jako broń ma imię Chōki i nawiguje on pozostałymi boskimi orężami Bishamonten.

WyglądEdytuj

Character Design - Kazuma

Kazuma ma krótkie, brązowe włosy i ciemno zielone oczy. Nosi parę grubych okularów, a na siebie przyodziewa zwykły garnitur. W swojej formie broni, wygląda jak kwiat wiśni, który jest kolczykiem.

OsobowośćEdytuj

Kazuma jest osobą spokojną, poważną i rozsądna. Troszczy się o Vaisravane, jak również o swoich towarzyszy. Okazuje się być wierny, zarówno swojej pani, a nawet Yato. Jest odpowiedzialny i godny zaufania.

RelacjeEdytuj

BishamontenEdytuj

Kazuma znacznie troszczy się o swoją panią. Jest niezwykle lojalny wobec niej i chce ją chronić. Jednak jest gotów do konfrontacji z nią, jeśli jest to konieczne, dla jej własnego dobra i dla dobra bliźnich - boskich oręży. Vaisravana z kolei wydaje się widzieć Kazumę, jak równego wobec niej. Prosi go o radę, a biorąc to pod uwagę, docenia go za jego opinię. Była głęboko zraniona i zdradzona, kiedy odkryła, że wspiera Yato, jej wroga. I choć to był normalny tok postępowania, ona go nie zrozumiała; ale zamiast tego, wygnała go, ale później po walce z Kugahą przyjęła go znowu do siebie

YatoEdytuj

Kazuma opisuje Yato, jako jego "dobroczyńcę", mówiąc, że "jest mu winien dług". Troszczy się o Yato, posuwając się do tego, by prosić Hiyori, aby się nim zaopiekowała.

Hiyori IkiEdytuj

Kazuma ufa Hiyori. Hiyori uważa go za jednego z niewielu Shinki, którzy są chętni pomóc Yato, podczas ceremonii puryfikacji. Ufała mu na tyle, aby zadzwonić do niego w imieniu Yato, gdy Bóg wojny był w potrzebie.

YukineEdytuj

Kazuma pomógł Yukine podczas ceremonii puryfikacji. Kazuma staje się nauczycielem Yukine. Yukine szanuje go jak nauczyciela i swojego przełożonego, a Kazuma widzi w nim godnego sojusznika i przyjaciela. Niestety ich dobre relacje nie trwają długo z powodu Ojca. Kouto grozi niebiosom i uderza Tsuguhę. Powoduje, że zaczyna odzyskiwać swoje wspomnienia. Kazuma grozi Yukine, bo blondyn nie chce mu powiedzieć, kto jest czarownikiem. Jeśli tego maga nie będzie, to Yato może umrzeć. Tsuguha zamienia się w ayakashi. Kazuma to wykorzystuje i napiera na Yukine, porzez linię graniczną, by mu powiedział, gdzie jest czarownik. W rozdziale 59, kiedy Yukine gorączkowo szuka Bishamonten, Kazuma zapytał go, czy są gotowi razem z Yato, powiedzieć kim jest czarownik.

Moce i umiejętnościEdytuj

Techniki Edytuj

  • Linia graniczna (一線 Issen?) - jak wszystkie boskie oręża, Kazuma ma umiejętność tworzenia granicy, przez którą nie mogą przechodzić Ayakashi.
  • Śledzenie: Kazuma potrafi śledzić ludzi, bogów i inne oręża. Jest także zdolnym nawigatorem.
  • Manipulacja Otoczenia (陰固 Inko?) Kazuma ma możliwość manipulowania otoczenia. Był w stanie zrobić to tak, że Vaisravana i Kuraha nie byli w stanie zobaczyć, Hiyori.
  • Skrępowanie (縛布 Bakufu?) - poprzez zaklęcie imienia użytkownik może skrępować ruchy swojego celu.
  • Głos (朗々 Rourou?) - zaklęcie to wymusza powiedzenie odpowiedzi na pytanie. Użył go na Kudze próbując nakłonić go, aby powiedział, kto tak naprawdę zdradził. Używał tej umiejętności ponownie, na Yukine, ale chłopak był w stanie złamać zaklęcie.
  • Inkantacja - pozwala mu rzucać zaklęcia, które mogą być wykorzystane jako zabezpieczenie lub do ataku.

CiekawostkiEdytuj

  • Kazuma, wraz z Bishamonten, śpiewał piosenkę Hanakagari.
  • W przedstawieniu scenicznym rolę Kazumy odgrywa Takuma Wada.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki