FANDOM

Kinuha
Kinuha
Nazwa
Japońska 紝巴
Rōmaji Kinuha
Inne Nazwy Jinki (紝器?)
Informacje
Rasa Boski Oręż
Człowiek (Kiedyś)
Płeć KobietaKobieta
Status Żyje
Status Profesjonalny
Zajęcie Boski Oręż Bishamonten
Debiut
Manga Rozdział 7
Anime Odcinek 6 (forma boskiego oręża)
Odcinek 8 (forma ludzka)
Głosy
Japoński Kanami Satou

Kinuha (紝巴?) jest jedną z boskich oręży Bishamonten a jej imię jako broń to Jinki (紝器?).

Wygląd Edytuj

Kinuha Design

Kinuha wygląda jak młoda kobieta. Ma długie brązowe włosy. Nosi mundur jak reszta boskich oręży Bishamoonten.

Osobowość Edytuj

Choć niewiele wiadomo o jej osobowości, to wydaje się być spokojną, dojrzałą osobą. Pojawia się, gdy Kugaha zdjął ubranie, aby pokazać, że nie ma zarazy. Wszystkie inne dziewczyny krzyczały lub odwracały wzrok. Kinuha wyglądała spokojnie i po prostu patrzyła. Podobnie jak reszta oręży Bishamon jest lojalna wobec swojego mistrza. Może być nieco zimna i bezduszna, jak pokazano, gdy jej pani i towarzysze udali się do Kofuku, aby zobaczyć, gdzie otworzą się tunele. Kinuha uważała, że to bardzo prawdopodobne, by przez pech Kofuku zostały otworzone otwory mroku.

Umiejętności Edytuj

Linia graniczna: Jak wszystkie oręża, Kinuha może stworzyć granicę, aby chronić siebie i innych przed demonami.

Bicz: Kinuha przybiera postać bata. Jest bardzo silnia. Potrafiła usunąć włosy Izanami z ciała Bishamonten w podziemiach. Pomagała także okiełznać Kiun'a - boski oręż Takemikazuchiego.