FANDOM

Kofuku
Kofuku
Nazwa
Japońska 小福
Rōmaji Kofuku
Inne Nazwy Kofuku Ebisu
Informacje
Rasa Bogini
Płeć KobietaKobieta
Wiek Nieznany
Status Żyje
Włosy Różowe
Oczy Fioletowe
Status Profesjonalny
Zajęcie Bogini Ubóstwa (貧乏神 Binbōgami?)
Debiut
Manga Rozdział 6
Anime Odcinek 4
Głosy
Japoński Aki Toyosaki
Angielski Alexis Tipton

Kofuku (小福?) jest Boginią Ubóstwa używającą imienia Kofuku Ebisu w celu udawania bogini fortuny, a jej boskim orężem jest Daikoku.

WyglądEdytuj

Character Design - Kofuku

Kofuku w anime

Kofuku jest atrakcyjną nastolatką. Ma kręcone, różowe włosy sięgające do ramion, oraz fioletowe oczy. Jej strój składa się z białej koszuli z kołnierzykiem w kratkę, różowego krawatu i minispódniczki. Czasami nosi beżowy sweter. Jej wzrost wynosi 157 cm (5'2").

OsobowośćEdytuj

Lubi się bawić, jest beztroska, mówi bardzo otwarcie. Przez to jej święta broń - Daikoku jest przewrażliwiony na jej punkcie i chce ją chronić. Bywa, że jest bardzo poważna, co wykazano przy sytuacji z Bishamonten. Nie boi się starć i kłótni z ludźmi silniejszymi od niej.

HistoriaEdytuj

Yato wziął Yukine i Hiyori, aby odwiedzić Kofuku, przedstawiając ją jako swoją dziewczynę na co Kofuku nie zaprzeczyła. Następnie zaprosiła ich na drinki. Zaczęła nazywać Hiyori jako "Hiyorin", zapytała, czy ma jakiś związek z Yato, a następnie rzuciła się na nią, by kwestionować jej rozmiar piersi.

W epizodzie 4, okazało się, że ma niewielki związek z człowiekiem, co spowodowało, że ten niemal popełnił samobójstwo. Yato przeciął jego więzi z Kofuku.

UmiejętnościEdytuj

Zabójca szczęścia: Kofuku przez złe wróżby, powoduje utratę miejsc pracy ludzi, lub nawet przyczynia się do złych wypadków. Wynika to z tego, że jest Boginią Ubóstwa. Zdolność ta nie wydaje się wpływać na bogów i ayakashi. Wygląda na to, że działa to jedynie w bezpośrednim kontaktem z ludźmi.

Otwarcie i przewidzenie gardzieli: Kofuku jest w stanie przewidzieć, gdzie skoncentrowane masy mroku, które przyciągają demony będą się pojawiać w pewnym momencie w przyszłości. Ta umiejętność przychodzi do niej w sposób naturalny, bez potrzeby jakiejś wróżby, czy ceremonii.

Boskie Oręża Edytuj

  • (大黒) Daikoku/ (黒器) Kokki - przemienia się w czarny wachlarz.
  • (大吾) Daigo (zwolniony)

CiekawostkiEdytuj

  • Kofuku, wraz z Daikoku, zaśpiewała piosenkę - Ai wa Yaoyorozu.
  • Imię "Kofuku" (小福) oznacza "małą fortunę".
  • W przedstawieniu scenicznym rolę Kofuku odgrywa Minami Itohara.