FANDOM

Kugaha
Kugaha
Nazwa
Japońska 陸巴
Rōmaji Kugaha
Inne Nazwy Rokki (陸器) (Bishamon)
Saku (斯) (Tenjin)
Edachi (役) ("Ojciec")
Informacje
Rasa Boski Oręż
Człowiek (Kiedyś)
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Żyje
Włosy Szare
Oczy Czarne
Status Profesjonalny
Zajęcie Święta broń Bishamonten (Dawniej)
Święta broń Tenjina (Dawniej)
Święta broń „Ojca
Debiut
Manga Rozdział 12
Anime Odcinek 1 (Noragami Aragoto)
Głosy
Japoński Takanori Hoshino
Angielski Phil Parsons

Kugaha (陸巴?) był jednym z boskich oręży Bishamonten i służył jej jako lekarz. Jako broń miał na imię Rokki.

Wygląd Edytuj

Kugaha przypomina dwudziestolatka o ciemnej skórze oraz ciemnoszarych włosach. Zwykle ubierał się w niebieskie spodnie, szare poncho oraz nosił niebieski szal.

Historia Edytuj

Pomimo tego, że wydawał się pomocną świętą bronią, szybko ukazał swoją manipulacyjną stronę, zmuszając Kazumę do wyjawienia Bishamon, że pomagał Yato, co spowodowało wygnanie najważniejszego boskiego oręża bogini wojny. Następnie, Kugaha oszukał Yato, kłamiąc o tym, że Bishamon porwała Hiyori Iki, przez co bóg do wynajęcia powędrował do Takamagahary z zamiarem wywalczenia wolności dla Hiyori. Podczas walki Yato i Bishamon odkryli, że Kugaha stał za porwaniem dziewczyny oraz za słabym stanem zdrowia bogini wojny, a także za wysłaniem zjaw do posiadłości Bishamon, powodując śmierć wielu jej świętych broni. Kugaha oznajmił, że jedyne co chciał zrobić, to pomóc Bishamon. Uważał, że przyjmuje ona zbyt wiele świętych broni, przez co słabnie. Jego zamiarem było spowodowanie śmierci swojej mistrzyni, by ta się odrodziła, a wtedy to on, zamiast Kazumy, stałby się jej przewodnikiem i pomógł jej osiągnąć wielkość. Po dowiedzeniu się o tym, Bishamon wygnała go i odebrała mu imię „Rokki”.

Umiejętności Edytuj

  • Zielarstwo – Kugaha posiadał dużą wiedzę o działaniach ziół, dzięki czemu umiał tworzyć potężne mikstury leczące, trujące, a także ukrywające skażenie.
  • Linia Graniczna - jak każdy boski oręż może stworzyć granicę między sobą a przeciwnikiem. Może także wykorzystać ją do ataku w formie wystrzelonego cięcia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki