FANDOM

Mayu
Mayu
Nazwa
Japońska 真喩
Rōmaji Mayu
Inne Nazwy Tomone (伴音?)
Hanki (伴器?)
Informacje
Rasa Boski Oręż
Człowiek (Kiedyś)
Płeć KobietaKobieta
Wiek Nieznany
Status Żyje
Status Profesjonalny
Zajęcie Boski Oręż Yato (Dawniej)
Boski Oręż Tenjina
Debiut
Manga Rozdział 1
Anime Odcinek 1
Głosy
Japoński Asami Imai

Mayu (真喩?) jest jedną z boskich oręży Tenjina a wcześniej była bronią Yato.

WyglądEdytuj

Tomone

Mayu, podczas gdy jeszcze pracowała z Yato

Mayu ma krótkie, czarne włosy oraz zielone oczy. Ubrana jest w białe kimono, z czerwoną hakamą. Kiedy pracowała z Yato, nosiła czerwone kimono w podłużne pasy, z jasno różową chustą.

Po zamianie w broń Tenjina, staje się ona fajką. Jako broń Yato, zamieniała się w srebrne ostrze.

OsobowośćEdytuj

Mayu jest szczerą osobą, z silnym poczuciem sprawiedliwości. Kiedy pracowała z Yato,nie mogła znieść jego postawy, gdyż zawsze troszczył się tylko o siebie. Mayu pracując dla Yato przywiązywała dużą uwagę na higienę Yato, dlatego często zwracała mu uwagę, że jego ręce strasznie się pocą. W końcu postanowiła odejść od Yato, po czym stała się shinki Tenjina.

Nawet po tym jak odeszła od Yato, szanowała oraz troszczyła się o niego. Zgłosiła się także do pomocy dla Yukine, kiedy Yato został skażony. Mayu jest również bardzo odważna, ponieważ wiedziała o ryzyku zaatakowania przez zjawę w jaką zamieniał się Yukine podczas rytuału puryfikacji.

Alternatywne imiona Edytuj

Pomimo tego że Mayu nie jest Norą, i nie ma wielu właścicieli znana jest pod dwoma imionami.

  • Jako shinki Tenjina, jej imię to Makoto (眞) ludzkie imię to Mayu. Nigdy nie była wezwana poprzez swoje imię boskiego oręża, ale prawdopodobnie brzmi ono Shin.
  • Jako shinki Yato nazywana była Tomo(伴) a jej ludzkie imię brzmiało Tomone(伴音). Wzywana była za pomocą imienia Hanki (伴器).

UmiejętnościEdytuj

Linia graniczna: jak każdy boski oręż, potrafi wytworzyć linię, która zmienia się w barierę, która nie przepuszcza demonów i chroni innych przez atakami tych potworów.

Rend (Zan - Pozostałość): Jest to umiejętność, którą uzyskała podczas bycia boskim orężem Yato. Gdy Yato wykorzystuje ją, jest w stanie zabić i zniszczyć Ayakashi.

Severance (Zetsu - Odprawa): Jest to umiejętność umożliwiająca odciąć więź pomiędzy człowiekiem a rzeczą/Shinki/ lub innym człowiekiem.

RelacjeEdytuj

Jako przyjazna osoba,Mayu ma dobre relacje ze wszystkimi postaciami.

  • Tenjin: Obecny mistrz Mayu. Dziewczyna uważa że Tenjin jest lepszym mistrzem, niż Yato i ma do niego duży szacunek. Podoba jej się również duży majątek Tenjina.
  • Yato: Był jej pierwszym mistrzem. Pracowała z Yato przez trzy miesiące, po czym odeszła mówiąc że nie wytrzyma już więcej bycia bronią Yato. Mayu jednak wciąż troszczy się o Yato, czego ten często nie zauważa. Yato za każdym razem, gdy spotka Mayu używa imienia, które sam jej nadał nie zwracając uwagi na jej aktualne imię.
  • Yukine: Mayu traktuje Yukine jako swojego przyjaciela. Chociaż na początku było jej szkoda Yukine, ponieważ zastąpił ją jako shinki Yato.

HistoriaEdytuj

Poznajemy ją w pierwszym odcinku/rozdziale kiedy jeszcze nazywana Tomone wraz z Yato pomaga Mutsumi. Pracowała z Yato przez trzy miesiące, po czym odeszła. Tenjin uczynił z niej swój boski oręż i nadał nowe imię - Mayu.

CiekawostkiEdytuj

  • Wydaje się nie lubić ludzi z tendencjami samobójczymi.
  • Prawdziwe imię Mayu, w (真) Makoto, oznacza "prawdę" lub "rzeczywistość".
  • Znak kanji w jej imieniu: (喩) Yu, oznacza "metafora".
  • W przedstawieniu scenicznym rolę Mayu odgrywa Reina Yoshida.