FANDOM

Miyu
Miyu.png
Nazwa
Japońska 歩喩
Rōmaji Miyu
Informacje
Rasa Boski Oręż
Człowiek (Kiedyś)
Płeć Kobieta.pngKobieta
Wiek Nieznany
Status Nieznany
Włosy Jasno-brązowe
Oczy Jasno-niebieskie
Status Profesjonalny
Zajęcie Boski Oręż Tenjina (Dawniej)
Debiut
Manga Rozdział 4
Anime Odcinek 3
Głosy
Japoński Yuki Takao
Angielski Felecia Angelle

Miyu (実喩?) była jedną z boskich oręży Tenjina. Była też częścią grupy o nazwie "Siostry Tenjina", która obecnie składa się z AyuNayu, oraz Moyu.

WyglądEdytuj

Tumblr mzp0afVG1X1srd00lo1 500.jpg

"Siostry Tenjina"

Podobnie jak wszystkie bronie Tenjina - Miyu wygląda na młodą kobietę. Ma jasnoniebieskie oczy i jasnobrązowe nieco kręcone włosy, które związuje włosy w koński ogon, pozostawiając jeden kosmyk, wiszący nad jej lewym uchem.

Miyu ubrana jest w białe kimono z czerwoną hakamą - ubrana jest tak samo jak reszta boskich oręży Tenjina.

HistoriaEdytuj

Pierwszy raz pojawia się kiedy Yato, Yukine i Hiyori pojawiają się w świątyni Tenjina. Yato i Yukine mieli się pozbyć ayakashi, które grasują na ludzi, przy przyjeździe kolejowym.

Jakiś czas później widzimy ją wraz z pozostałymi "siostrami Tenjina". Daikoku prosi Tenjina, i jego boskie oręża, aby pomogły w oczyszczeniu Yukine.

Stan psychiczny Miyu pogarsza się w wyniku szoku, którego doznała na skutek przemiany Yukine. Została skażona, i próbowała przeciąć swoją rękę tym by pozbyć się śladów po skażeniu. Przerywa jej w tym Tenjin, następnie ma miejsce rytuał oczyszczenia. Miyu przeszła go dobrze, i wyzdrowiała. Bardzo żałowała swojego uczynku,jednak Tenjin wygnał ją i odebrał imię.

CiekawostkiEdytuj

  • Imię Miyu (実), oznacza "prawdę" lub "rzeczywistość", a także "owoce" i "przynosić".
  • Dodane do jej imienia "yu"(喩) oznacza "metafora"
  • Yuki Takao, która podkłada głos dla Miyu, podkłada również głos Minehy w drugim sezonie anime Noragami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki