FANDOM

Miyu
Miyu
Nazwa
Japońska 歩喩
Rōmaji Miyu
Informacje
Rasa Boski Oręż
Człowiek (Kiedyś)
Płeć KobietaKobieta
Wiek Nieznany
Status Nieznany
Włosy Jasnobrązowe
Oczy Jasnoniebieskie
Status Profesjonalny
Zajęcie Boski Oręż Tenjina (Dawniej)
Debiut
Manga Rozdział 4
Anime Odcinek 3
Głosy
Japoński Yuki Takao
Angielski Felecia Angelle

Miyu (実喩?) była jedną z boskich oręży Tenjina. Była też częścią grupy o nazwie "Siostry Tenjina", która obecnie składa się z AyuNayu, oraz Moyu.

WyglądEdytuj

Tumblr mzp0afVG1X1srd00lo1 500

"Siostry Tenjina"

Miyu, podobnie jak reszta oręży Tenjina jest młodą kobietą. Ma jasnoniebieskie oczy i jasnobrązowe nieco kręcone włosy, które związuje włosy w koński ogon, pozostawiając jeden kosmyk, wiszący nad jej lewym uchem.

Miyu nosi białe kimono z czerwoną hakamą.

HistoriaEdytuj

Pierwszy raz pojawia się kiedy Yato, Yukine i Hiyori pojawiają się w świątyni Tenjina. Yato i Yukine mieli się pozbyć demonów, które grasują na ludzi, przy przyjeździe kolejowym.

Jakiś czas później widzimy ją wraz z pozostałymi "siostrami Tenjina". Daikoku prosi Tenjina, i jego boskie oręża, aby pomogły w puryfikacji Yukine.

Stan psychiczny Miyu pogarsza się w wyniku szoku, którego doznała na skutek przemiany Yukine. Została skażona, i próbowała przeciąć swoją rękę tym by pozbyć się śladów po skażeniu. Przerywa jej w tym Tenjin, następnie ma miejsce rytuał puryfikacji. Miyu przeszła go dobrze, i wyzdrowiała. Bardzo żałowała swojego uczynku, jednak Tenjin uwolnił jej imię i odesłał.

CiekawostkiEdytuj

  • Imię Miyu (実), oznacza "prawdę" lub "rzeczywistość", a także "owoce" i "przynosić".
  • Dodane do jej imienia "yu"(喩) oznacza "metafora"
  • Yuki Takao, która podkłada głos dla Miyu, podkłada również głos Minehy w drugim sezonie anime Noragami.