FANDOM

Mutsumi
Mutsumi.png
Nazwa
Japońska 睦美
Rōmaji Mutsumi
Informacje
Rasa Człowiek
Płeć Kobieta.pngKobieta
Wiek Nieznany
Status Żyje
Włosy Brązowe
Oczy Zielone
Status Profesjonalny
Zajęcie Uczennica
Debiut
Manga Rozdział 1
Anime Odcinek 1
Głosy
Japoński Mikako Komatsu

Mutsumi (睦美?) jest uczennicą pojawiającą się epizodycznie w serii Noragami.

Wygląd Edytuj

Mutsumi jest uczennicą o brązowych włosach zaczesanych w dwa kucyki i zielonych oczach. Nosi szary sweter z zielonymi pasami, przykrywający białą koszulę oraz czarną spódnicę i podkolanówki.

Osobowość Edytuj

Dziewczyna była gnębiona w szkole, przez to właśnie w szkolnej toalecie zauważyła numer Yato. Z jakiejś przyczyny, nauczyciele traktowali ją ulgowo, co nie podobało się jej rówieśnikom. Nakłaniali ją do samobójstwa. Mutsumi jest osobą niecierpliwą, i na swój sposób dziecinną. Z pomocą Yato, odzyskała wiarę w siebie i szacunek znajomych z klasy.

Historia Edytuj

Poznajemy ją w pierwszym rozdziale mangi, gdy płakała w szkolnej łazience. Właśnie wtedy zauważa numer który zostawił Yato. Postanowiła więc zadzwonić. Gdy Yato zjawił się obok niej, opowiedziała mu o swoich problemach i poprosiła go aby zrobił coś przez co inni przestaliby ją prześladować. Zapłaciła 5 yenów, po czym Yato powiedział jej o zjawie która za nią podąża. Yato za pomocą Tomone pokonał zjawę, jednak to nie pomogło Mutsumi. Oczyścił więc pamięć osób z klasy Mutsumi, tak aby była dla nich zupełnie obcą osobą, co nie spodobało się Tomone. Mutsumi jednak podziękowała Bogowi, i zaczęła żyć od nowa tym razem starając się o akceptację rówieśników.

Ciekawostki Edytuj

  • Bardzo często mylona jest z Hiyori Iki, główną bohaterką Noragami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki