FANDOM

Nana
Nana
Nazwa
Japońska
Rōmaji Nana
Inne Nazwy Hafuru-mono
Shichi
Shikki
Informacje
Rasa Boski Oręż
Człowiek (Kiedyś)
Płeć KobietaKobieta
Wiek Nieznany
Status Żyje
Włosy Czarne
Status Profesjonalny
Zajęcie Boski Oręż Arahabakiego (Dawniej)
Boski Oręż Bishamonten
Debiut
Manga Rozdział 59

Nana (?) powszechnie znana jako niesławna Hafuru-mono (はふる者?) jest Błogosławioną Regalią zapieczętowanyą za popełnienie "ciężkiego grzechu w celu obrony swego mistrza" tak dawno temu, że stała się częściowo mityczna. Została uwolniona przez Bishamonten, która nadała jej imię i została jej nową mistrzynią.

Wygląd Edytuj

Nana jest młodą kobietą. Ubrana jest w trochę zniszczony, tradycyjny japoński strój. Ma czarne, zazwyczaj rozczochrane włosy, a kolor jej oczu nie jest znany. Znak kanji 七 oznaczający jej imię znajduje się na jej lewym policzku.

Osobowość Edytuj

Nana spędziła wieki w zamknięciu, więc wydaje się nieco dzika chociaż zachowała swoje wspomnienia i zdrowy rozsądek. Nienawidzi ona niebios, gdyż zabiły one zarówno jej mistrza, jak i przyjaciół. Twierdzi, że wolałaby zginąć, niż się im podporządkować. Bishamonten zaoferowała jej zemstę na niebiosach, oraz miejsce spoczynku wraz z mistrzem i przyjaciółmi, Nana przyjęła ofertę. Nawet po uzgodnieniu oferty Bishamon, Nana wciąż ją wyśmiewa i poniża ze względu na sposób w jaki używa swoich oręży. Przez wieki spędzone w zamknięciu, nie może odnaleźć się we współczesnym świecie i praktycznie wszystko ją zadziwia. Stwierdziła nawet że pociągi, to potwory pożerające ludzi. Nana bardzo szybko się denerwuje, a także jest dość uparta. Z powodu swojej przeszłości, odczuwa więź, łączącą ją z osobami, które żywią urazę do Niebios. Jest również postacią mściwą, w stosunku do Niebios. Zostało to pokazane w rozdziale 61, gdzie wraz z Bishamonten zabiły wielu Bogów, jednak Nanie to nie wystarczyło.

Historia Edytuj

Nana Amaterasu

Nana atakuje Amaterasu.

Nana pochodzi z Wioski Emishi, gdzie została zabita przez najazd armii, gdy chciała bronić swojego ojca. Po swojej śmierci została przywołana jako boski oręż przez bóstwo na które zwracała się "Aya-sama".

Fabuła Edytuj

Podczas spotkania Bogów, Bishamonten zakrada się do jaskini i uwalnia Hafuru-mono. Chociaż Hafuru atakuje ją i mówi, że wolałaby umrzeć, niż pomóc Bogu Niebios. Bishamonten obiecuje pomóc jej w zemście na Niebiosach i dać jej miejsce spoczynku obok przyjaciół w zamian za pomoc, Hafuru zgadza się. Następnie Bishamonten nadaje jej imię Nana (七). Udają się do szkoły Hiyori, aby dowiedzieć się, kto jest "magiem". Gdy Bishamonten zauważa Fujisakiego rozmawiającego z Hiyori, prawidłowo wnioskuje, że to on. Bishamonten pyta go o powód, dla którego tworzy chaos między Bliskim, a Dalekim Brzegiem. Fujisaki odpowiada, że po prostu chce torturować nie tylko Bogów, ale i ludzi. Zanim Bishamonten i Nana podjęły próbę zabicia go, zjawiły się Niebiosa, aby ukarać zarówno Bishamonten, jak i Nanę.

Umiejętności Edytuj

Shinki Nana

Nana jako Boski Oręż.

Po uwolnieniu Nana staje się boskim orężem Bishamonten, i otrzymuje imię Nana (七). Jako broń jej imię brzmi Shikki (七器), a po wezwaniu zamienia się w zestaw ubrań, który zawiera spódnicę, z czarnym paskiem, buty sięgające do kolan, pelerynę oraz maskę. Oprócz ubrań Nana zamienia się także, w lekko zakrzywiony miecz, z bogato zdobionym uchwytem.