FANDOM

Niczym śnieg to drugi odcinek anime Noragami. Jego premiera odbyła się 12 stycznia 2014.

Opis odcinka Edytuj

Dusza Hiyori coraz częściej zaczyna opuszczać jej ciało, przez co dziewczyna czuje się senna. Hiyori zadzwoniła do Yato, by dowiedzieć się, jakie poczynił postępy w odnalezieniu sposobu na jej naprawienie. Bóg odpowiedział jej, że wypadło mu coś ważnego, a ta zaczęła wątpić w jego boskość. Yato teleportował się wtedy do parku, w którym przebywała Hiyori i przedstawił się jej jako bóg wojny zrodzony z ludzkich pragnień. Dziewczyna zaczęła dopytywać się go o sprawę jej duszy, lecz ten zbył ją, mówiąc, że nie ma boskiego oręża. Po szybkim wytłumaczeniu czym jest święta broń, Yato teleportował się do następnego zleceniodawcy. W związku z tłumaczeniem Yato, Hiyori zaczęła szukać mu nowej świętej broni. Yato zajmował się w tym czasie zleceniem naprawienia kranu i wyczyszczenia łazienki. Po całym dniu w pracy, bóg do wynajęcia poszedł do świątyni Tenjina, by tam przenocować, lecz jego sen przerwał telefon od Hiyori. Myląc ducha ze zjawą, dziewczyna sprezentowała mu demona jako boski oręż, przez co oboje musieli przed nim uciekać. Uciekając przed zjawą, Yato zauważył ducha nastolatka, więc postanowił się do niego udać. Nadał on mu imię Yuki i Sekki, co spowodowało przemianę nastolatka w miecz. Po zabiciu zjawy, bóg do wynajęcia opadł zmęczony na ziemię. Następnie udał się do świątyni Tenjina i oczyścił zarażoną rękę. Po chwili Yato przywołał ludzką wersję Yukine i przedstawił mu się jako jego nowy mistrz.

Postacie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W mandze Hiyori leżała w łóżku, gdy dusza opuściła jej ciało, nie w wannie, jak ukazano w anime. Natomiast w szkole dusza opuściła jej ciało w klasie, nie w szatni.
  • W anime urywek wspomnień Yukine jest o wiele dłuższy niż w mandze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki