FANDOM

Nieproszona katastrofa to trzeci odcinek anime Noragami. Jego premiera odbyła się 19 stycznia 2014.

Opis odcinka Edytuj

Yato szuka dla Yukine jakiegoś ciepłego ubrania, ale chłopak jest oburzony i odwraca się od niego. Następnego dnia bóg wojny podaje swojej świętej broni obiad w postaci ryby znalezionej w śmietniku. Nastolatek jest zły z powodu tego, że został sługą akurat takiego boga i wątpi nawet, czy Yato nim jest. Później spotykają się z Hiyori w kawiarni. Tam Yukine oddaje szalik dziewczynie, a Yato zamawia trzy szklanki wody. Kelnerka jest zdziwiona, gdyż nie zauważyła go wcześniej i poszła po zamówione rzeczy. Hiyori jest zaskoczona faktem, iż kobieta mogła go zobaczyć, mimo, że nie jest człowiekiem. Yato wyjaśnia jej, że nie jest niewidzialny dla ludzi, tylko ciężko go zauważyć. Jeżeli oni go zobaczą, to zaraz o tym zapominają. Potem chłopacy pochłaniają duże ilości jedzenia ku irytacji Hiyori.

Na zewnątrz Yukine dziękuje dziewczynie za posiłek, a ona uśmiecha się. Po chwili Iki pyta się go co robił zanim stał się świętą bronią. Czternastolatek mówi, że nie pamięta nic co robił wcześniej i jak umarł. Yato wychodząc z budynku informuje, iż Yukine miał kosmate myśli wobec Hiyori oraz, że wszystko czuje, gdyż dzielą razem ciało i umysł. Nagle dzwoni telefon w związku z nową pracą do wykonania. Yato i Yukine znikają, a razem z nimi dziewczynka w postaci demona.

Wszyscy przenieśli się do posiadłości Tenjina - boga nauki. Widząc go nastolatkowie są zachwyceni. Tenjin wyśmiewa boga nieszczęścia za to, że jest biedny i nie ma własnej świątyni. Yato widząc swoją byłą świętą broń Tomone (teraz o nowym imieniu Mayu) jest przerażony i sprzeczają się chwilę. Bóg nauki prosi Yato, aby zabił kilka demonów.

Cała trójka wraz z Mayu udała się do miejsca przy torach. Święta broń opowiada historię pewnych osób, które zginęły wpadając pod pociąg, gdyż zostały opętane. Yato uważa, że jeżeli ktoś chce umrzeć, to powinien to zrobić. Hiyori i Mayu są oburzone postawą boga wojny, co powoduje odejście Hiyori.

Na peronie Hiyori swoim kopniakiem spycha jednego demona, lecz po chwili pojawia się ich gromada i wpycha ją pod nadjeżdżający pociąg. Nagle z opresji ratuje ją Yato. Siedząc na dachu pociągu, w oddali zauważają chłopaka omamionego przez demona, który powoli wchodził na tory. Bóg nieszczęścia przy pomocy Yukine zabił potwora, dzięki czemu śmiertelnik został ocalony. Hiyori ucieszyła się, że Yato zmienił zdanie na temat samobójców. Wieczorem Yato pochwalił blondyna i zasnęli w świątyni.

Postacie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W mandze Yukine oddaje Hiyori płaszcz i szalik, natomiast w anime tylko szalik.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki