FANDOM

Rabō
Rabo
Nazwa
Japońska 蠃蚌
Rōmaji Rabō
Informacje
Rasa Bóg
Człowiek (Kiedyś)
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Martwy
Status Profesjonalny
Zajęcie Bóg nieszczęścia
Debiut
Manga Awase Kagami Rozdział 1
Anime Odcinek 6
Głosy
Japoński Takahiro Sakurai

Rabō (蠃蚌?) był bogiem nieszczęścia (禍津神 Magatsukami?) i jednym z głównych antagonistów serii Noragami.

Wygląd Edytuj

Character Design - Rabou

Rabo jest dość wysoki, ma długie szare włosy i złote oczy, z tym, że nie ma lewego oka. Nosi luźne ubrania i miecz na plecach. Jego ubranie to strój wojownika. Na twarzy widnieje osłona przeciwsłoneczna nad jego lewym okiem. Insygnia na nim są podobne do maski Nory.

Osobowość Edytuj

Rabo wydaje się być ostrożnym i uważnym. Starannie obserwuje siłę i umiejętności wroga, zanim będzie on osobiście angażować się w walce. Lubi pozwalać sobie na to, by pojawiać się bardzo krótko, tak, aby wskazywać na swoją obecność i umieścić swój cel na krawędzi. Jest także bardzo zimny. Zabija ludzi, demony i bogów (niezależnie od tego, czy jest to płatna praca).

Historia Edytuj

Rabo pierwotnie był człowiekiem, jednak on odrodził się jako bóg poprzez złe życzenia, które zostały wykonane po jego śmierci, tak, że może zabijać ponownie. Jest bogiem zniszczenia. Zabijał demony, ludzi, a nawet innych bogów.

Moce i umiejętności Edytuj

Teleportacja: Podobnie jak większość bogów, jest on w stanie teleportować się z różnych miejsc, aby być w nich szybciej. Teleportuje się znacznie szybciej niż Yato.

Przechowywanie Demonów: Potrafi uchwycić wiele różnych demonów i przechowywać je w słoiku.

Manipulacja wody: Rabo był w stanie manipulować wodą i atakować nią Yato.

  • Rabo ma możliwość tworzenia klonów wodnych, które wybuchają, z zetknięciu się z nimi.
  • Rabo może uwięzić wrogów w kuli wodnej, które nie mogą rozbić od wewnątrz.

Hipnoza: Jest on w stanie zahipnotyzowanie przeciwnika. Użył tej mocy na Yato, jednak dzięki Yukine, który krzyczał na Yato, to nie został poddany jego mocy.

Wchłanianie Demonów: Rabo ma możliwość łączenia się z demonami, które potem wykorzystuje w walce.

CiekawostkiEdytuj

  • Istnieje wiele błędnych przekonań, że Rabo to w rzeczywistości Kugaha, boski oręż Bishamonten, jednak nie jest to prawda.