FANDOM

Sakura
Sakura
Nazwa
Japońska
Rōmaji Sakura
Inne Nazwy Tamanone (珠音?) (Prawdziwe Imię)
Informacje
Rasa Boski Oręż
Człowiek (Kiedyś)
Płeć KobietaKobieta
Wiek Nieznany
Status Martwa
Włosy Ciemno brązowe
Oczy Brązowe
Status Profesjonalny
Zajęcie Boski Oręż Tenjina (Dawniej)
Boski Oręż Yato (Dawniej)
Debiut
Manga Rozdział 45

Sakura (?) była boskim orężem Yato, która przypadkowo źle odczytując jego imię nazwała go "Yato".

WyglądEdytuj

Sakura name placemant

Znak Kanji na ciele Sakury

Sakura była młodą kobietą o długich ciemno brązowych włosach związanych w kucyk i brązowych oczach. Nosiła kimono, takie samo jak pozostałe bronie Tenjina. To właśnie on był jej mistrzem, przed tym jak poznała Yato. Nie wiadomo jakie imię nadał jej Tenjin.

Jako boski oręż Yato jej imię brzmiało Sakura(桜, znak znajduje się na jej karku) czytane jest jako "Ou" a jej imię broni brzmi Ouki(桜器) po wezwaniu przybiera formę kusungobu (tradycyjne japońskie ostrze, używane min. do harakiri, czy seppuku)

OsobowośćEdytuj

Sakura miała silne poczucie mentalności. Za każdym razem gdy Yato z jej pomocą zabijał ludzi, źle się z tym czuła i uciekała ze łzami w oczach. Po spotkaniu z Tsuyu zaczęła uczyć Yato o tym co jest dobre, a co złe. Kiedy Yato ukradł dzieciom jedzenie, skarciła go. Pomagała również w uratowaniu kilku ludzi. Dzięki niej Yato zaczął zastanawiać się czy słusznie postępuje zabijając ludzi wraz z Norą.

Lubiła zachody słońca, kwiaty oraz drobne zwierzęta. Mimo że była już martwa, jako boski oręż wciąż czerpała radość ze swojego drugiego życia. Darzyła Yato ogromnym szacunkiem, dodając do jego imienia końcówkę "-sama"

HistoriaEdytuj

Sakura Yato Yaboku

Sakura i Yato

Sakura była jedną z oręży Tenjina, jednak została przez niego odwołana w nagłym przypływie szaleństwa. Nie miała jednak żalu do byłego mistrza, wiedziała że była to jej wina. Po tym zajściu błagała Yato by ten został jej mistrzem i nadał jej imię, gdyż jak twierdziła "była nowa na odległym brzegu". Yato zgodził się i nadał jej imię "Sakura" (桜).

Nora wiele razy pytała o przeszłość Sakury, i jej ludzkie życie. Przez te pytania Sakura chciała dowiedzieć się jak najwięcej o swoim poprzednim życiu, co nie podobało się jej mistrzowi. Nie wiedział dlaczego, ale czuł że lepiej nie wyjawiać Sakurze prawdy. Przez "Ojca" oraz Norę, Yato ujawnił Sakurze jej prawdziwe imię Tamanone- dzięki temu Sakura przypomniała sobie całą swoją przeszłość. Jako człowiek Sakura była częścią rodu szlacheckiego, wraz ze swoją matką została zamordowane przez bandytów. Przed tym była poddawana torturom. Uraza i złość którą odczuwała do swoich morderców, zamieniła ją w demona. Przemiana Sakury wywarła na Yato ogromny szok, ostatecznie pozwolił jej odejść.