FANDOM

Takemikazuchi
Takemikazuchi.jpg
Nazwa
Japońska タケミカヅチ
Rōmaji Takemikazuchi
Inne Nazwy Take-chan
Informacje
Rasa Bóg
Płeć Mężczyzna.pngMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Żyje
Status Profesjonalny
Zajęcie Bóg piorunów
Bóg mieczy (Tylko z nazwy)
Debiut
Manga Rozdział 35
Anime Odcinek 12 (Noragami Aragoto)
Głosy
Japoński Shinya Hamazoe

Takemikazuchi (タケミカヅチ?) jest bogiem piorunów a czasami nazywany jest również bogiem mieczy. Ma bardzo wysoką pozycję w niebiosach, i jest znany ze swoich umiejętności w walce. Jego najbardziej znaną świętą bronią jest Kiun.

WyglądEdytuj

Takemikazuchi jest młodym mężczyzną. Ma długie proste ciemne włosy, które są zaczesane do tyłu, z dwoma długimi pasami włosów, które zwisają z góry czoła, nad uszami. Jego zakrzywione brwi są najbardziej charakterystyczną cechą jego twarzy.

W swoim pierwszym występie w rozdziale 35, Takemikazuchi jest ubrany w strój bojowy, który składa się z czarnych spodni, butów, rękawic i haori z szarfą wykonaną z tego, co wydaje się być futrem lamparta. W tym twarz Takemikazuchiego (jak również jego towarzysze) ma całkowicie zasłonięte przez duży kawałek białego płótna.

Gdy nie walczy, nosi specjalny kapłański strój.

OsobowośćEdytuj

Takemikazuchi jest bardzo głośny i beztroski. Wydaje się leniwy, bo nie kwapi chęci do wykonania zadania, które przydzieliły mu niebiosa. Ma obsesje na punkcie Błogosławionych Insygniów i chce by Kiun się nią stał.

UmiejętnościEdytuj

Manipulacja chmurami: Będąc bogiem piorunów, Takemikazuchi jest w stanie wyczarować chmury i kontrolować je na różne sposoby - od przesuwania ich po niebie, aby uczynić z nich ludzi i obiektów, które mogą przemienić się w demony.

Wojownik (Boski Oręż): Takemikazuchi ma wiele oręży, które wydają się być przeszkolone w zakresie różnych form walki, takich jak strzelanie z łuku, których używają przeciwko Ebisu, gdy ucieka z podziemi.

Boskie OrężaEdytuj

  • (黄云) Kiun / (黄器) Ōki
  • (疫) Eyami
  • Trzy nienazwane oręza, które przyjęły postać zarówno artykułów odzieżowych lub broni, których Takemikazuchi używa w walce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki