FANDOM

Takemikazuchi
Takemikazuchi
Nazwa
Japońska タケミカヅチ
Rōmaji Takemikazuchi
Inne Nazwy Take-chan
Informacje
Rasa Bóg
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Żyje
Status Profesjonalny
Zajęcie Bóg piorunów
Bóg mieczy (Tylko z nazwy)
Debiut
Manga Rozdział 35
Anime Odcinek 12 (Noragami Aragoto)
Głosy
Japoński Shinya Hamazoe

Takemikazuchi (タケミカヅチ?) jest bogiem piorunów a czasami nazywany jest również bogiem mieczy. Ma bardzo wysoką pozycję w niebiosach a jego najbardziej znanym boskim orężem jest Kiun.

Wygląd Edytuj

Takemikazuchi jest młodym mężczyzną. Ma długie proste ciemne włosy, które są zaczesane do tyłu, z dwoma długimi pasami włosów, które zwisają z góry czoła, nad uszami. Jego zakrzywione brwi są najbardziej charakterystyczną cechą jego twarzy.

W swoim pierwszym występie, Takemikazuchi ubrany jest w strój bojowy, który składa się z czarnych spodni, butów, rękawic i haori z szarfą wykonaną z tego, co wydaje się być futrem lamparta. Twarz (jak również jego towarzysze) ma całkowicie zasłoniętą przez duży kawałek białego płótna.

Gdy nie walczy, nosi specjalny kapłański strój.

Osobowość Edytuj

Takemikazuchi jest bardzo głośny i beztroski. Wydaje się leniwy, bo nie kwapi chęci do wykonania zadania, które przydzieliły mu niebiosa. Ma obsesje na punkcie Błogosławionych Insygniów i chce by Kiun się nią stał.

Umiejętności Edytuj

Manipulacja chmurami - będąc bogiem piorunów, Takemikazuchi jest w stanie wyczarować chmury i kontrolować je na różne sposoby - od przesuwania ich po niebie, aby uczynić z nich ludzi i obiektów, które mogą przemienić się w demony.

Wojownik (Boski Oręż): Takemikazuchi ma wiele oręży, które wydają się być przeszkolone w zakresie różnych form walki, takich jak strzelanie z łuku, których używają przeciwko Ebisu, gdy ucieka z podziemi.

Boskie Oręża Edytuj

  • (黄云) Kiun / (黄器) Ōki
  • (疫) Eyami
  • Trzy nienazwane oręza, które przyjęły postać zarówno artykułów odzieżowych lub broni, których Takemikazuchi używa w walce.