FANDOM

Tam, gdzie szczęście to czwarty odcinek anime Noragami. Jego premiera odbyła się 26 stycznia 2014.

Opis odcinka Edytuj

Yato śni o tym, że został szanowanym bogiem. Yukine wkurza się na niego z powodu mówienia przez sen i kopie go, w wyniku czego Yato spada ze schodów. Następnego dnia Hiyori przynosi obojgu jedzenie, mając nadzieję, że bóg wkrótce spełni jej prośbę. Shinki był zmęczony, gdyż niebieskooki znowu bredził przez sen. Nastolatkowie krytykują jego marzenia o wyznawcach "Yatoitach". Później Yato pokazuje im nowy dobytek do kolekcji talizmanów szczęścia (waza). Widząc to, blondyn podał wazę brunetce, a ona rzuciła nią o ziemię. Yato z płaczem próbował złożyć rozbity dzban. Dziewczyna z politowaniem mówi mu, że powinien przyzwoicie się zachowywać ze względu na swoją świętą broń.

Potem cała trójka udaje się do pewnego domu. Nagle dziewczyna rzuca się Yato na szyję. Po chwili mówi, iż jest jego dziewczyną. Iki wraz z blondynem są przerażeni tym faktem. Następnie młody bóg wyłudza od dziewczyny pieniądze, pod pretekstem braku jedzenia dla Yukine. Niespodziewanie do akcji wkracza starszy mężczyzna, który powala Yato kopniakiem. Później przedstawiają się im i chwilę rozmawiają. Kofuku informuje nastolatków, że Yato jest przerażający. W tym momencie przychodzi dresiarz z wiadomością o nowym zleceniu i trójka bohaterów opuszcza domu Kofuku.

Następnie widać mężczyznę, który chce skoczyć z wieżowca. Nieoczekiwanie nad nim pojawia się Yato, który rozmawiając przez telefon spycha go w dół. Hiyori i Yukine lecą za nimi. Yato przedstawia się mężczyźnie i wymieniają się wizytówkami. Potem mężczyzna opowiada swoją historię jak zbankrutował poznając pewną dziewczynę. Tą osobą była Kofuku, która jak się okazało jest boginią ubóstwa (przynosi pecha ludziom, którzy się z nią zadają). Później Yato przecina więzi Yusukiego z boginią przy pomocy swojego boskiego oręża.

W domu bogini wychodzi na jaw jej "zabawa" z tym mężczyzną. Daikoku prawi jej morały oraz chwali Yukine. Następnie daje niebieskookiemu drobną zapłatę za wykonaną robotę i odchodzą. Hiyori nie wierzy Kofuku w to co powiedziała wcześniej o Yato. Bogini mówi jej, że to jest prawda, gdyż Yato kiedyś naprawdę zabijał święte bronie i ludzi. Święta broń Kofuku uspokaja wystraszoną dziewczynę dopowiadając, że dawniej panowała zasada "zabij albo zostań zabity".

Przy automatach bóg nieszczęścia pyta się nastolatki o czym z nimi rozmawiała oraz mówi jej, że gdyby coś mu się stało, to ma do nich iść. Nieopodal jeziora Yukine spotyka świętą broń, która ma wielu mistrzów - Norę. Nagle pojawiają się Yato i Hiyori a po chwili Nora znika zostawiając chłopaka przerażonego.

Postacie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W mandze Kofuku od razu opowiada Hiyori i Yukine, że Yato kiedyś zabijał shinki i ludzi. Po rozmowie nastolatkowie sami opuszczają dom Kofuku. W anime dzieje się to przy drugim spotkaniu z Kofuku. Nie było wtedy Yukine. W pierwszej konferencji, Yato w trakcie wyjawiania tej informacji przychodzi do nich z wiadomością o nowym zleceniu. Przy drugim razie bogini opowiada o tym.
  • Odcinek ten wzorowany jest na pierwszym rozdziale spin-offu Noragami Shuuishuu a nie normalnej mangi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki