FANDOM

Tsuguha
Tsuguha Appearance.png
Nazwa
Japońska 紹巴
Rōmaji Tsuguha
Inne Nazwy Shōki (紹器?)
Yui Fukuhara (福原夕依?) (Prawdziwe Imię)
Informacje
Rasa Boski Oręż
Człowiek (Kiedyś)
Płeć Kobieta.pngKobieta
Wiek Nieznany
Status Martwa
Włosy Brązowe
Oczy Brązowe (manga)
Niebieskie (anime)
Status Profesjonalny
Zajęcie Boski Oręż Bishamonten
Debiut
Manga Rozdział 7
Anime Odcinek 5 (forma boskiego oręża)
Odcinek 8 (ludzka forma)
Głosy
Japoński Ari Ozawa
Angielski Monica Rial

Tsuguha (紹巴?) była jedną z boskich oręży Bishamonten, która zmieniała się w strój bitewny przypominający bikini. Jej imię jako broni brzmiało Shōki (紹器?).

WyglądEdytuj

Tsuguha Character Design.png

Jest dość wysoka, ma brązowe włosy i brązowe oczy. W swojej formie podobnej do ludzkiej, jest ubrana w elegancki garnitur, wspólny mundur noszony przez wszystkie oręża Bishamonten. Na początku miała związane włosy, w wysoki kok, ale jej włosy zostały obcięte na krótko przez Aihę.

OsobowośćEdytuj

Tsuguha jest nieco nieśmiała z powodu bycia stosunkowo nową w grupie boskich oręży Bishamonten. Ma ona również bardzo romantyczną duszę.

HistoriaEdytuj

Pewnego dnia, gdy szła do domu ze szkoły, mężczyzna, który popełniał samobójstwo, spadł na nią z rusztowania. Mężczyzna wylądował na niej, powodując, że została poważnie ranna. Jej przyjaciel, który szedł z nią, płakał nad nią, ale przechodnie, którzy byli wokół niej, nawet nie kiwnęli palcem, by jej pomóc. Albo robili zdjęcia lub zareagowali, lecz nie dając jej żadnej pomocy. Tsuguha zmarła na kilka lat przed rozpoczęciem serii.

Po tym staje się shinki Bishamnten. Aiha, który wcześniej była używana przez Bishamon, jako strój bojowy, została odciągnięta na bok. Z tego powodu Aiha stała się zazdrosna o Tsuguhe. Aiha drwiła, z nowej broni, jaką była Tsuguha.

Później Bishamonten badała dużą burzę, która formowała się nad szpitalem rodzinnym Hiyori. Burza została stworzona przez Fujisaki Kouto, ojca Yato, aby zmusić Yato, by przestał być tak blisko Hiyori. Później, po walce z Yato, Bishamonten i reszta jej shinki były wewnątrz szpitala, eliminując ayakashi. Fujisaki Kouto używając Nory, dotknął Bishamonten, gdy miała na sobie Tsuguhę. Tsuguha zaczęła sobie przypominać, kim tak naprawdę jest. Yato powiedział Bishamonten, że nie ma sposobu, aby wyleczyć Tsuguhę. Bisha nie chciała, by jej broń odchodziła. Bishamonten próbowała zatrzymać Tsuguhę. Niestety Shōki przypomniała swoje prawdziwą godność i stała się Ayakashi. Kazuma wpadł do pokoju, gdy zobaczył rozbite okno z zewnątrz. Shōki złapała Bishamonten za szyję, ale Bishamonten, nie chcąc puścić Tsuguhy, nie walczyła. Kazuma krzyczał, że ją zabije. Pozbył się Shōki, gdyż nie chciał, by Bisha umarła.

UmiejętnościEdytuj

Linia graniczna: Podobnie jak wszystkie Shinki, Tsuguha może stworzyć granicę, aby chronić siebie i innych przed ayakashi.

Zbroja: Zmienia się w czarne bikini, szarą kurtkę, krótką, szarą spódnicę, z dwoma czarnymi pasami i wysokie do kolan, czarne buty i czarny kapelusz, który Bishamonten nosi.

CiekawostkiEdytuj

  • Miała wizje, w której widziała mężczyznę i kobietę, w średnim wieku. Pracowali jako cieśla. Uśmiechali się również do Tsuguhy. Możemy po tym stwierdzić, że byli to jej rodzice.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki