FANDOM

Wyraz Nienawiści to dziesiąty odcinek anime Noragami. Jego premiera odbyła się 9 marca 2014.

Opis odcinka Edytuj

Od samego rana Yukine robi porządki w domu Kofuku oraz pomaga Daikoku w sklepie. Hiyori przychodzi go odwiedzić i sprawdzić, co u niego słuchać. Blondyn postanowił oddać ukradzione pieniądze zarabiając w tym sklepie. Daikoku mówi również o tym, że Yuki chciał się zapytać, ale się wstydzi, czy mógłby zatrzymać jej stare podręczniki i zeszyty. Dziewczyna słysząc to wzruszyła się razem z Yato i obiecała mu, iż je wszystkie odda. Nagle wchodzi Kofuku z uśmiechem na twarzy i przypomina brunetce o zapłaceniu jej za robotę (pomoc Yato, gdy walczył z Bishamon oraz za użyczenie Daikoku podczas oczyszczania Yukine). Stawka wynosi 10 milionów jenów za dwie prace. Załamaną Hiyori ratuje z opresji Yato, przypominając bogini ubóstwa, iż zapomniała dać jej zniżkę uczniowską, która wynosiła 90%, czyli musi zapłacić 1 milion jenów. Yatogami jest zadowolony z transakcji. Nastolatka natomiast pobiła boga, ponieważ jeszcze nie naprawił jej ciała, a już wprowadził ją w długi.

Cała trójka ruszyła do świątyni Tenjina z podziękowaniami za pożyczenie Mayu. Tamci pytają się niebieskookiego, dlaczego doprowadził się do takiego stanu. On odpowiada, że chciał dać świętej broni porządną nauczkę. Bóg nauki zaczyna ośmieszać boga nieszczęścia. Mayu zabiera młodych w ustronne miejsce. Yukine zauważa, że nie ma jednej shinki. Zielonooka opowiada im, że Miyu została wyrzucona za dokuczanie Michizane. Później prosi Yukine, żeby przysiągł na swoje imię, iż od teraz będzie chronił swojego mistrza. Chłopak wykonał polecenie. Tymczasem Yato błaga Tenjina o wskazówkę, w sprawie naprawienia ciała dziewczyny. Bóg nauki proponuje przecięcie więzów pomiędzy nią, a nim.

Hiyori razem z Yamą i Ami wychodzą z biblioteki. Rozmawiają o zbliżającym się egzaminie oraz o wybraniu się do świątyni, aby pomodlić się w tej intencji. Przy okazji Iki dowiaduje się od nich o istnieniu boga Rabo.

W domu Kofuku, nastolatkowe pilnie się uczą z starych podręczników dziewczyny. Daikoku wchodzi do pokoju, w którym są młodzi i widząc tam Yato, jest wkurzony z tego powodu. Niebieskooki przygląda się staraniom Yukiego i Hiyori. Zabiera zeszyt i rysuje w nim obrazek. Młodzież jest zachwycona zdolnościami artystycznymi Yato. Po chwili jednak blondyn zabiera książkę i dochodzi do małej sprzeczki.

W mieszkaniu matka ostrzega brunetkę, aby uważała w czasie wypadu do świątyni na Nowy Rok. Parę sekund później przychodzi SMS od Yami. Tymczasem Yato i Yukine przyjęli nowe zlecenie - wyczyszczenie psu budy. Następnie dresiarz odbiera telefon od rożowookiej, która zaprasza ich na pójście do sanktuarium Tenjina. Mężczyźni z małym niezdecydowaniem zgadzają się ku uciesze dziewczyny. Potem jej mama ubiera ją w yukatę. Hiyori idzie do świątyni. Po drodze mija Rabo, ale nie zwraca na niego uwagę. Mężczyzna postanawia zabić Iki. Powstrzymuje go jednak Nora, która uważa, że nastolatka może się im jeszcze przydać. Brunetka czeka za swoimi koleżankami. Kiedy przychodzą jest zszokowana, ponieważ jako jedyna założyła tradycyjny strój. Oznajmia im, że ktoś może do nich później dołączyć. Dziewczyny uważają, że przyjdzie jej chłopak. Ona kategorycznie zaprzecza. W sanktuarium nastolatka prosi o bezproblemowe zdanie do następnej klasy oraz o dalsze spędzanie czasu ze swoimi przyjaciółmi. Po modlitwie rożowooka w tłumie osób widzi Yato i zdecydowała się do niego podbiec, po drodze gubiąc swoje ciało.

Tymczasem Yato i Yukine biegną przez las na festyn. Nagle bóg wojny otrzymuje SMS z wiadomością o zabiciu demona. Za nimi staje wymieniony stwór. Yato przywołuje Sekki i zaczynają walkę. Po pokonaniu jednej zjawy pojawia się kolejne.

Hiyori zgubiła się. Niespodziewanie przed sobą widzi Norę, która przywołuje wzywa psy, aby ją zabiły. Nastolatka ucieka. Kiedy demony mają ją zaatakować, oślepia je blask słońca, przez co znikają. Chwilę później Nora oznajmia dziewczynie, iż Rabo się przebudził i przybył zabić Yato. Potem prosi ją, aby przestała istnieć.

Bóg nieszczęścia nadal męczy się ze stworami. Następnie pokonuje je wszystkie i znowu postanawiają biec do Hiyori. Iki czeka na nich przed świątynią. Mężczyźni witają się z dziewczyną. Ona natomiast pyta się Yato - kim jest.

Postacie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki