FANDOM

Yugiha
Yugiha
Nazwa
Japońska 靫巴
Rōmaji Yugiha
Inne Nazwy Saiki (靫器?) (Bishamonten)
Informacje
Rasa Boski Oręż
Człowiek (Kiedyś)
Status Żyje
Włosy Ciemno Niebieskie
Oczy Brązowe
Status Profesjonalny
Zajęcie Boski Oręż Bishamonten
Debiut
Manga Rozdział 7
Anime Odcinek 7
Głosy
Japoński Mariko Higashiuchi

Yugiha (靫巴?) jest jedną z boskich oręży Bishamonten a jego imię jako broń to Saiki (靫器?).

Wygląd Edytuj

Jest to postać średniego wzrostu, z ciemnymi niebieskimi włosami i brązowymi oczami. Jako człowiek ma na sobie elegancki garnitur, wspólny mundur noszony przez wszystkie shinki Bishamonten.

Osobowość Edytuj

Pomimo przekształcania się w gigantyczny miecz, Yugiha jest na ogół łagodną i spokojną osobą.

Umiejętności Edytuj

Yugiha jako Boski Oręż Bishamonten rzemienia się w gigantyczny miecz, który może przeciąć wszystko.

Linia graniczna: Podobnie jak wszystkie boskie oręża, Yugiha może stworzyć granicę, aby chronić siebie i innych przed demonami.

Ciekawostki Edytuj

  • Plotka wśród japońskich fanów jest taka, że główny redaktor mangi ujawnił na razie, że Yugiha jest faktycznie kobietą. Nie wiadomo, czy to był żart ze względu na pokorną osobowość Yugihy i używania przez tą postać zaimka "uchi" (używany przez kobiety), lub że Yugiha jest rzeczywiście transwestytą, okaże się w samej serii. W 3 ova ta postać nie została ukazana podczas kąpieli w gorących źródłach, razem z innymi.